Friday, November 12, 2010

Perang Dingin

"Excuse me boss, you have a text massage"

Aku tersentak. 'Aiyak! Siapa pula yang hantar msg kt aku malam-malam ni'. (sambil dup dap dup dap dihati)

Aku mula mencapai handset Sony Erricson ku.
 'Aduh! Memang dialah yang hantar. Apa pula agaknya mak cik ni nak'

Aku pun mula membuka msg tersebut.
'pehh...aku memang dah agak dah. Dia mesti nak cari pasal dengan aku. Aduhai, memang tak boleh tengok orang senang sikit' ==> Hati aku dah mula mengomel.

Oleh kerana dia yang memulakan, aku apalagik mestilah menyahut cabaran! Haha
Akhirnya perang dingin telah meletus. Dush3...!!!
Berpuluh-puluh sms dihantar. Masing-masing mencari point untuk menang.

DAN....!!!!
Akhirnya tiada siapa yang menang atau kalah. Sebab kami telah tertidur dengan handset ditangan.

Tapi tidak mengapa. Yang penting puas hati dapat melepaskan geram. KAHKAHKAH. Padan muka kau. Cari pasal dengan aku lagi.

0 comments:

Post a Comment