Sunday, November 14, 2010

Mengenali Wanita

Ya...!!! Pernahkah anda terfikir mengapa aku memilih warna putih sebagai warna latar blog aku? Tidak pernah terfikir? Tak mengapalah. Aku nak cerita juga.
Yang sebenarnya aku memang suka sangat warna PUTIH. Walaupun mungkin sesetengah orang berpendapat putih ni bukanlah cantik. Tetapi, tidak tahulah mengapa aku nampak putih ni sangat menawan. Kalau hendak membeli kereta pun, aku ingin warna putih. Tapi bukan putih susu tu ya, warna kekuningan (tak cantik la pula). AKu nak putih yang betul-betul putih tu, yang macam orang letak nila sket tu. Haha (macam baju sekolah la pula). Oleh kerana minat yang mendalam terhadap warna putih ni (chewah), aku mula 'search' apa peribadi orang-orang yang meminati warna putih. Hasilnya seperti berikut:-

Menurut pengkaji, wanita dapat dinilai perwatakannya melalui warna kegemarannya. Di sini, disebut serba ringkas tentang wanita, warna dan tafsiran perwatakannya.


p/s: Sebelum ni penah minat warna biru dan hijau. Adakah bermakna personaliti aku berubah-ubah??? Hmm...mungkinlah.

0 comments:

Post a Comment