Saturday, December 11, 2010

Perkahwinan Silang Pedang

Kualiti video adalah rendah, kerana menggunakan handphone sahaja.

Selalunya kalau pergi kenduri kahwin pegawai tentera ni, aku hanya pernah tengok istiadat perkahwinan tentera darat sahaja. Tetapi kali ini, lebih istimewa. Tadi pergi kenduri anak Mantan Timbalan Komander Batalion 1 Rejimen Askar Wataniah. Anak TK ni adalah TUDM. Jadi, pakaian diorang berwarna biru, bukannya putih. Putih adalah untuk tentera darat. Tapi, tadi campur dua-dua anggota TDDM dan TUDM, jadi nampak lebih menarik. Hehe. 

Nurul nampaknya begitu 'excited' tengok silang pedang tadi. Mungkin kerana ini pertama kali dia tengok. Dia cakap "Bestnya kahwin macam ni". Aduh, nampaknya salah seorang adikku juga berminat dengan perkahwinan seperti ini. Aku? Aku memang suka dengan istiadat perkahwinan seperti ini, tetapi aku tak kisah pun berkahwin cara biasa sahaja. Hehe.

Bercakap tentang majlis perkahwinan, sudah 4 majlis perkahwinan aku pergi dalam tempoh 3 minggu ni. 2 di Negeri Sembilan, 1 Putrajaya, dan 1 di Taman Sri Tebrau, Johor Bahru.
[p/s: Agak-agaknya bila aku punya turn pula ye. I wonder. Hee]

2 comments:

Puan Liesa said...

waa...best... :)

Nor Hidayah said...

aah...memang best tgok. =)

Post a Comment